Salı, Şubat 16, 2021

Bir şey söyleyeceğim

yalan

Hepsi Yalan

Bakın çocuklar bana,

Bir şey söyleyeceğim

Ama

Alınıp, darılmayacaksınız sonrasında.

Ömürler kısa, hem de çok kısa

Bitiveriyor anlayasıya

İşin aslıysa,

Kimse çalışmıyor anlamaya

Hıra-güre uğraşıyoruz karın doyurmaya

Bazen ayakta kalmaya

Ama

Hepsi yalan

Kandırıyoruz kendimizi açıkça

Karışıp gidiyoruz kuru kalabalığa

Gidenlerin gittiği aynı yolda

Çok geç oluyor anlamaya başladığımızda

Anlayamıyor zaten çoğumuz da.

 

06.03.19

Halil Gönül

Görsel: Google Görseller

2 yorum:

  1. Anlatmak istediğimiz bakımından benzerliği olduğu için yazmış olduğum bir şiirden bir kesit paylaşmak istedim. Kaleminize sağlık.
    ...
    Farkındayım dostum hoş geldin
    Farkındayım kuyu benden derin
    Anladım ya...
    Anladım, ömür geçirdim.
    Filmin sonunu karıncalı bitirdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arif Kerim Çalışkan, teşekkür ederim paylaşımınız için. Haklısınız. Aslında söylenmedik bir şey yok bu dünyada. Benzer şeyleri farklı kelimelerle veya hareketlerle sürekli söyleyegelmişler. Bizim yaptıklarımız da onlardan farklı değil, aynı duyguları anlatıyoruz. :)

      Sil

Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.