Pazar, Şubat 21, 2021

Eyvah!

eyvah

Eyvah, babama benziyorum!

Gözlerim sulanıyor durduk yerde

Kayıyor damlalar yanağımdan aşağıya

Bazen yemek yerken

Bazen de kitap okurken.

Işığı unutuyorum örneğin tuvaletten çıktığımda

Bir de şu mendebur damlalar yok mu?

Kahretmeye yetiyorlar.

Durduk yerde burnum su koyuvermese olmaz sanki

Sözüm geçmiyor ne yapsam

Eyvah!

Kireçlerim rüzgâr yemiş

Ne olmuş biraz terlemişsem

Sızım sızım sızlıyor her yerim

Bacaklarım da taşımak istemiyorlarmış artık beni

Ya mideyi netmeli?

Yemek seçer oldu netameli

Eskiden taş olsa eritirdi

Hep pişkin istermiş

Sevmiyormuş çiyi

Eyvah, oluyorum galiba

Babam gibi.

 

08.03.19

Halil Gönül

Görsel: Google Görseller

4 yorum:

  1. Ben babama delikanlı iken "çok sesli hapşurduğu" için kızıyordum; şimdi ben de öyleyim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 75 yaşında babam üzümün çekirdeğini ezmeden yuttuğunu fark ettim. Ben de çiğnemezdim hiç. :)

      Sil
  2. Emeğinize sağlık çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil

Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.