Cumartesi, Temmuz 14, 2018

Hallar

Zırvalıklar!

Bir gün olur da eğer
Başımın üstündeki bulutlar
Dağılır,
Güneş çıkarsa
Ortaya
Ve hissetmeye başlarsa
Tenim
Sıcaklığını;

Anladığımda tekrar
Kanımın kaynamaya başladığını;
Düşünüyorum şimdiden,
Neler yapacağımı.
“ya çıkmazsa güneş
Ortaya,
Esir düşerse
Kara bulutlara!”
Bakmayın sizler bana,
Bazen yenik düşüyorum da
Umutsuzluklara,
Düşünüyorum
Kara kara;
Döndüm
Arpacık kumrularına,
Bazen de
Bakıp aynaya,
Gülümsüyorum
Hallarıma.
Sonra da
El sallayıp
Dönüyorum
Afakanlarıma.
Diyorum
Ahmak kafama;
“kır zincirleri,
Bakla, bakla!
Karış
Havaya,
Suya,
Toprağa;
Faydan olsun
Bir canlılığa.”
Aha!
Tamam,
Kal burada;
Son ver artık
Zırvalıklara.
“bu ben miyim ya?”


24.03.2018
Halil Gönül
Görsel: Google Görseller

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.