Cumartesi, Aralık 30, 2017

Blog’lardan-12-2017

               
"Blog’lardan-12-2017"
                  Böyle bir adım atmaktaki amacım: Çoğu arkadaşları taklit etmek değil tam tersine o arkadaşların yaptıklarının güzel bir çalışma olduğunu kabul ve takdir ettiğim için, blog yazarlarının birbirini tanımasına yönelik faydalar sağlayacağını düşünmemden dolayı zaman zaman bu tür bir listeyi yayınlamayı düşünüyorum.
                Gördüğüm kadarıyla belli sayıda blogger görünüyor ortalıkta. Gezinip aranmazsa yeni bloglar keşfedilemiyor, ancak bu tür yayınları sağlayan arkadaşların yayınlarında yakalayabiliyoruz yeni bloglardan bazılarını.

Blog seçimlerimde bir ayrım yok, zaman zaman dolaştığım ve ziyaret ettiğim sayfaları yayınlamayı düşündüm; eskilerden ve yenilerden. Özellikle yeni bloglar bulmaya çalışmak asıl hedefim ancak bulunması da emek ve zaman istiyor.
Umarım faydalı olur. Ne kadar fazla sayıda blog olursa, bir o kadar da fayda sağlayacağına inanıyorum elbette.
Özellikle yeni başlayanlara ve gençlere teşvik olsun amacım da var bu yayınlarda, bu nedenle önerileriniz olursa katkı sağlamış olursunuz ve beni de çok sevindirirsiniz. Şimdiden teşekkür ederim. :)

            Hakkımda resminin yanında “Ya zürafa besleyeceğim ya da zürafa!” yazısını okudukça gülümsemeden yapamıyorum. Yazılarını zevkle okuyabileceğinizden eminim.

            Yalnızlık bu kadar mı güzel anlatılır!
            Teknik konular hakkında yazılar yayınlayan blogger arkadaşlardandır.

            Kendi tarifiyle, bir hayalperest. Şu sıralar Japonya’ya gitmeyi hayal ediyor. Yazılarını zevkle okuyabilirsiniz.

            Ev yapımı sirke yapımı, el emeği ürünleri bulabilirsiniz. Kendi tarifleriyle “yazıldığı gibi okunan… okunduğu gibi anlaşılan dağınık Anne.” Keyifli okumalar.

            Tazecik bir site, sımsıcak lezzetler var yayınlarda. Seyrederken parmaklarınızı ısırmayın sakın; benden söylemesi. Afiyet olsun. 😊

            Yeni ve güzel bir blog, zevkle okuyabileceğiniz yayınları var. Kendi tanımıyla “Öğrenmeyi Seven Öğrendikçe Paylaşmayı Daha Çok Seven Herhangi Bir Blogger”

            Adı üstünde, para ve finans uzmanı; borsa ile ilgilenenler veya merak edenler için birebir bir blog. Eminim sizler de seversiniz.

            Çiçeği burnunda bir blog. İlginç gelebilecek yazılar bulabilirsiniz diye düşünüyorum. Farklı bakabilmek önemlidir.

            Çiçeği burnunda bir blog daha size. Özellikle moda ve dikiş merakı olanların beğeneceğini düşündüğüm bir blog. İyi dikişler size.

            Okunması gereken cümleler bence. Eminim sizler de bir şeyler bulacaksınız yazılan cümlelerde.

            İşte yeni ve farklı stilde olan bir blog ve blogger. Kendi ifadesiyle “camın arkasında durup bekleyen” bir blogger. Düşündüğünüzde merak ederseniz gidip bakarsınız; camın arkasında nasıl duruyor? Diye.

            Günlük yaşam ve çocuklu yaşamla ilgili  kesitler bulabileceğiniz yazılar okuyabilirsiniz.

            Ben bir güzel şiir okudum örneğin. Sizler de okuyacak güzel bir yayın bulabilirsiniz eminim.

                                                                                   30-12-2017

                                                                                   Halil Gönül

Görsel: Google Görseller

30 yorum:

  1. Bazıları takipte olduğum bloglar. Bazılarını yeni keşfe çıkıyorum. Teşekkürler :)
    Bu tür paylaşımları çok faydalı buluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arif öztürk,
      faydalı olabilmesi güzel, işe yaramış olur umarım. :)

      Sil
  2. aslında çok iyi yapıyosunuz,çok güzel etkinlikler bunlar..emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Çok iyi bir şey yapıyorsunuz, hemen bakıyorum bloglara.

    YanıtlaSil
  4. Çoğunu biliyordum. Bilmediklerimi yeni sekmede açtım; şimdi oraya geçeceğim. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep Hilmi Tufan,
      ada yenilERE raslıYoRUM bazeN. iYİ TAnIşmaLar.

      Sil
  5. Ne iyi yapıyorsunuz.Böylelikle yeni bloglar keşfediyoruz. Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebemkuşağı,
      teşekkür EDERim, faydalı olabildiğiMe sevindİm.

      Sil
  6. Listeye beni de eklediğiniz için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. EleştirmenAdam,
      Rica ederim, kolaylıklar ilerim. :)

      Sil
  7. Hepsi güzell bilmedigm bir iki tane var ona da ugrucam ins abi sagol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ANNESİNİN PRENSESi,
      umarım siz de beğenerek okursunuz. :)

      Sil
  8. Çok teşekkür ederim benden de bahsettiğiniz için 😊Diğer arkadaşlara da uğrayacağım...Mutlu yıllar bu arada...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düş Tasarımcısı,
      Rica ederim, size de sağlıklı ve mutlu yıllar dilerim.

      Sil
  9. Kendimi görmekten ziyade size tebessüm katabildiğim için çok mutlu oldum, çok teşekkür ediyorum bana da yer verdiğiniz için :)
    Böylesi destekleri ben de olumlu buluyorum, motivasyon veriyor gerçekten de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herteldenşef,
      RİCA EDERİM: KATKI SAĞLAYABİLMEK BENİM İÇİN BÜYÜK SEVİNÇ

      Sil
  10. hepsi blogspot abi bu arkadaşların onlar blog biz neyiz nedir bu ayrım :) Ama hepsi güzel blogların ;) listede yerlerini hak ediyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Fakir Yazar,
      özellikle bir seÇim ve ayrım kriterim yok, zaman zaman ya bir bildirimde, tesadüf girdiğim bir sitede veya yorum yapanlardan cevaplarken okuduğum bir yazıdan dolayı kendiliğinden bir liste oluşturuyorum. Alınma istersen seni de yeni yılın ilk listesine aldım bilesin. İyi yıllar ve bol şanslar. :)

      Sil
    2. Yok abi takılıyorum öyle ne alınması :)

      Sil
    3. Aslında haklıymışsın, galiba G+ ve blog bildirimleri üzerinde dolaşmaktan kaynaklı sanıyorum. özellikle bir site araması yapmıyorum çünkü. Uyarın iyi de oldu, teşekkür ederim sana. bundan sonra biraz daha elimden geleni yapmaya çalışırım. HiÇ aklımın ucundan geÇen bir durum değildi bu tür bir ayrım olacağı. Hoşça kal. Seni birinci ayın ilk sırasına yerleştirdim.
      Hoşça kal. :)

      Sil
  11. Listeye eklendiğim için çok mutluyum çok teşekkür ederim bu aralar pek bloglara bakamıyorum. İçerikte paylaşamamıştım:) çoğu takipte olduğum bloglar ama var tabi bakmam gerekenlerde tekrar teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatma nur,
      rica ederim, katkıda bulunabilirsem sevinirim. :)

      Sil
  12. Çok güzel ve faydalı bir çalışma olmuş, blogger dostlarımızı daha yakından tanıma fırsatı bulmuş oluyoruz :) Bize de sıra gelmesi ümidiyle, iyi çalışmalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mücahit Dogan,
      kaçırmışsınız anlaşılan, sizi 10. ayda 17 sıra no ile yayınlamışım. Tıklayın görün. :) https://halil-ben-halil.blogspot.com/2017/10/bloglardan-10-2017.html

      Sil
  13. Öyle dünyadan habersizim ki bu paylaşımı yeni gördüm bana neden bildirim gelmiyor yeni telefonumla neden eskisi gibi verimli bir blog takipçisi olamıyorum bilmiyorum 20 gün sonra geciken teşekkür ve özürler le çok zarifsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayat hayat,
      rica ederim, fazla sıkmayın canınızı. bazen her şeyin ucunu biraz salmak iyi geliyor insana, ben çokça yapıyorum. Keyif almaya bakın siz, gerisi boş aslına bakılırsa. :)

      Sil

Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.