Cuma, Aralık 22, 2017

İki Çıplak Hamam Arar

Ayrık

Çökmese kara bulutlar,
Çakmasa şimşekler
Yağmasa yağmurlar
Çöl olur bu dünya;
Tıpkı gönlüm gibi.
Ayrıklar sarar her yanı,
Andırır yüreğimdeki acıları;
Hoş!
O da kedi, köpeklere yarar ya:
Dindirir ağrı, sızılarını.

Gönlümün ayrıkları
Yüreğimin yaraları, sızıları;
Kanar arada bazıları,
Kanla sulanır,
Gönlümün ayrıkları;
Olsun,
Her gönüle yeşil gerek.
Mutlaka yeşillik olmalı;
Acıların yeşilliği bu,
Yastan sonraki bahar,
Az da olsa yeşerir
Umutlar.
Umutsuz gönül,
Yarasız kalp
Neye yarar?

İki çıplak hamam arar.

Aklanır,
Paklanır;
Güneş arar.
Olmasa da güneş,
Bir gün
Mutlaka doğar.

11-11-2017
Halil Gönül 

Görsel: Google Görseller

2 yorum:

  1. Çok beğendim bu şiiri Halil Bey, elinize sağlık. Ayrıca demin bir yayında yorumunuzu okudum, açık kalplilikle tüm düşündüklerinizi yazmanız çok hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece Evren Hanım, teşekkür ederim, beğenmeniz beni sevindirdi. Bu saatten sonra allasam, pullasam kendimi kime satacağım kendimden başka; her şey açıkta zaten, açıkta olmayanlar da bende gizli. Riyakarlık çok ağır bir yük geldi oldum olası bana, ben taşıyamıyorum, hele bundan sonra hiç taşıyamam. Hoşça ve sağlıcakla kalın. :)

      Sil

Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.