Cumartesi, Haziran 10, 2017

Akan zamandaki mutlu bir an

"Hediye Ayıcık"

Sevgi

Sorma yavrum,
Nasılsın? 
Diye.

İyi değilim:
Gelemedim kendime.
Yanımda değilsin diye.
Söyleyemiyorum:
Dayanamadığım için üzülmene.
Hasretim;
Yüzüne, sesine,
Tatlı tatlı gülümseyişine,
Hele o dudak büküşüne;
Hepten hasret kaldım diye.

Yeni sevgili bulmuşsun kendine,
Doğum günüymüş birkaç güne;
Ayıcık almayı düşünmüşsün hediye,
Yanında da ihtiyaç varmış
Çikolata ve çiçeğe.
İhtiyacın varmış yüz TL’ye;
Bana söylemek istemişsin,
Kadınlar anlamaz erkek halinden diye.


İki yüz TL gönderdim:
Yemeğe de çıkarırsın diye.
Su serptin yangın yüreğime,
Teselli buldum kendime.
Hiç şüphen olmasın,
Seni sevdiğime;
Değişmem sevgini,
Dünyalara bile.


10-06-2017-1541
Halil GÖNÜL
Görsel:Pixabay.com

2 yorum:

  1. kaleminize sağlık..hasret kokuyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, sevgili +Karasal Anten.
      Teşekkür ederim, hasretlerin olmadığı bir yaşam dileklerimle hoşça kalın. :)

      Sil

Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.