Çarşamba, Ekim 03, 2018

Hile

Hile

                “Yalana inanma, yalansız da kalma.” Ya da “siyasete inanma, siyasetsiz de kalma.” Bu cümleler bir şey ifade etmeye çalışıyor ama ben anlayamıyorum galiba. Nedense  “siyaset” kelimesi beni yeterince gerdi artık ve duymak istemiyorum adeta. Siyasetin yalandan ibaret, başkalarını kandırarak peşine takma oyunu olduğunu yarım asırda anlamış oldum böylece. Buna da şükretmek gerek galiba çünkü hiç anlayamayanlarda var.
                Nedendir bilinmez ama dünyaya ve yaşama farklı bir gözle bakmaya başladım. Keşke birisi bana çocukluk çağlarımda “çocuk bu dünyada her şey üçkâğıda dayalı bir tür kandırmacadır, gözünü açık tut daima. Kulaklarını da, söyleyene, söylenilene değil onların arkasına iyi bak, farklı şeyler göreceksin!” deseydi. Eminim çok kısa sürede epeyce daha fazla yol kat ederdim. Hele dürüstlük, doğruluk erdem falan da neymiş deseydi birisi. Bak sen o zaman neler olurdu.
                “üçkâğıtçılar istikrarlı ortamlarda rahat ederler.” Benzeri bir söz aslında ne kadar da açık ve çok şeyi ifade ediyor. 

Görsel: Google Görseller

4 yorum:

  1. Politika adı üzerinde çoklu oyun. Her yerde her zamanda aynı olaylara verilen farklı tepkiler yumağı. Kanan oldukça kandıran çok olur.

    YanıtlaSil
  2. Siyasetçi=politikacı=yalancı=üç kağıtçı=hileci:...........Biz ise,Niyazi....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne diyeyim Sibel Hanım, iş dediğiniz yere vardı dayandı.

      Sil

Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.