Perşembe, Mayıs 18, 2017

Demir Alma Vakti Limandan, tam yol ileri

Yelkenlim

Ömürlük Heves

Yelken açmanın zamanı geldi,
Ayrılık vakti limandan;Ne liman eski liman,
Ne de ben eski insan.
Yelken açma vakti,
Yeni rüzgarlara.
Bu limanda harcarken epeyce vakti,
Gönül bahçemde yeni güller bitti,
Can suyu gerekli;
Fora ettim yelkenleri,
Hiç bakmadan geri;
Rota:
Tam ileri;

Sevgi okyanusunadır,
Yelkenlimin seyri.
Geliyorum eyyyy sevgili,
Görmesem de gülen yüzünü;
Hissediyorum seni,
Duyar gibiyim sesini;
Tutar gibiyim,
Uzattığın elini.
Sakın sorma bana beni,
Ben yaptım gerekeni:
Bitirdim tamir işlerini,
Bekliyorum
Gönül bahçemde seni.
İstemem yaralarıma merhem,
İyileştirdim:
Kapandılar hepsi de,
Mührem mührem.
Canıma can,
Yoluma yoldaş isterim;
Bir anlık değildir,
Ömürlüktür hevesim.


12-05-2017-1627
Halil GÖNÜL
Görsel:Pixabay.com

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.