Perşembe, Mayıs 18, 2017

Demir Alma Vakti Limandan, tam yol ileri

Yelkenlim

Ömürlük Heves

Yelken açmanın zamanı geldi,
Ayrılık vakti limandan;Ne liman eski liman,
Ne de ben eski insan.
Yelken açma vakti,
Yeni rüzgarlara.
Bu limanda harcarken epeyce vakti,
Gönül bahçemde yeni güller bitti,
Can suyu gerekli;
Fora ettim yelkenleri,
Hiç bakmadan geri;
Rota:
Tam ileri;

Sevgi okyanusunadır,
Yelkenlimin seyri.
Geliyorum eyyyy sevgili,
Görmesem de gülen yüzünü;
Hissediyorum seni,
Duyar gibiyim sesini;
Tutar gibiyim,
Uzattığın elini.
Sakın sorma bana beni,
Ben yaptım gerekeni:
Bitirdim tamir işlerini,
Bekliyorum
Gönül bahçemde seni.
İstemem yaralarıma merhem,
İyileştirdim:
Kapandılar hepsi de,
Mührem mührem.
Canıma can,
Yoluma yoldaş isterim;
Bir anlık değildir,
Ömürlüktür hevesim.


12-05-2017-1627
Halil GÖNÜL
Görsel:Pixabay.com

28 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Merhaba sevgili +Kelebek Etkisi.
      Beğenmeniz beni sevindirdi. :))

      Sil
  2. Ömürlük heves...Kaleminize sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, sevgili +Daha Mutlu Yaşam.
      Teşekkür ederim. :))

      Sil
  3. gelsin bir yelkenli mağdemsi :)

    YanıtlaSil
  4. Ömürlük sevgiler kaldı mı bu zamanda 😑

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba sevgili +Nil ModaDuşleri.
      Var aslında, bizim unutmaya başladığımız biçimlerde; gösterişsiz ve yalın haldeler. :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Merhaba sevgili +bücürükveben.
      Teşekkür ederim. :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Merhaba sevgili +özlem kutlu.
      çare yok başka, teşekkür ederim. :)

      Sil
  7. Ne liman eski liman ne ben eski insan. Bu dizeler değişen insanı o kadar güzel anlatmış ki.

    YanıtlaSil
  8. Evet, bazen vakti gelince demir almak lazım. Kalmak için uğraşmak boşuna. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba sevgili +Cavanşir Gadimov,
      Teşekkür ederim nazik yorumunuz için. Hoşça kalın. :)

      Sil
  9. Çok güzel. Allah kaleminize kuvvet versin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba sevgili +Arif öztürk.
      Teşekkür ederim, sizin de. :)

      Sil
  10. Dolu dolu yaşam kokuyor blogunuz. Ömürlük hevesleri anlattığınız hikaye ve küçük sunuların ardından en son şiirinize yeniden ulaştım. "Sevgi okyanusunadır,
    Yelkenlimin seyri". dizelerinden ziyadesiyle hoşlandım. Yüreğinize sağlık, güzel günler dileklerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba sevgili +Mukaddes'in Kaleminden.
      Beğendiğinize sevindim. Nazik yorumunuz ve dileğiniz için teşekkür ederim.
      Her istediğiniz gönlünüzce olsun. :)

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. Merhaba sevgili +Lerzan Kara.
      Beğenmenize sevindim. :)

      Sil
  12. Elinize sağlık Halil Bey, bir sevgilinin özlemini ne kadar güzel anlatmışsınız, harika:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba sevgili +Eren O.
      Teşekkür ederim. beğenmenize sevindim. :)

      Sil
  13. Çok içten bir yazı olmuş. Ayrıca unutulan ömürlük sevme olgusunu hatırlatmanız da güzel. İyi bayramlar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba sevgili +Mert Ozveren,
      teşekkür ederim.
      İyi bayramlar. :)

      Sil
  14. İçten ve doğal bir sesleniş!
    Güzel bir şiir. Yüreğinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba +İzler ve Yansımalar,
      teşekkür ederim, beğenmenize sevindim. :)

      Sil

Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.