Pazar, Mayıs 28, 2017

Bu Kadar Güzel Harika Bir Fon Olabilirmi...???



Zülüf Dökülmüş Yüze



2 yorum:

  1. Uyuyamadım..
    İlk aldığım nefes kadar acıttı özlemin.

    Her yere resmini koysamda yokluğun gitmiyor odamdan
    Gece yine çöktü üzerime tüm kahvesiyle gözlerinin

    Diyorum.Biraz bana bak diye ama bakmıyor.
    Sen ağladığından,sen gittiğinden beri burada yağmur yağmıyor.
    *
    Kokun için beynim bir çözüm bulamıyor
    Çaresiz geçen saniyelerim sensizlik damgası yiyor

    Özlüyorum saçlarını
    Elim boşlukta dans ediyor saçlarınla

    Tenini düşündükçe deliriyorum
    Vücudunun her kıvrımını çizebilir gözlerim

    Bakışlarındaki bir anlık mutsuzluğu süzerim içimde
    Anlarım seni ama anlatamam kendime

    Hep bu özlem açar duygularımızın arasını
    ÇaresiZlik ağlatır adamı
    Özledim seni...
    *
    SELİM ACAR.. (yorumdan) "https://www.youtube.com/watch?v=9eh1q5BOFLM "

    gerçekten harıkaymış..video yorumda geçen yukardaki bu şiiride ekleseydiniz,tam yerinde olurdu..elinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba sevgili +Yazar Yildirim.
      Beğendiğinize sevindim, ayrıca şiir ilaveniz içinde teşekkür ederim. Benim de hoşuma gitti şiir. :)
      Hoşça kalın. Sevgilerimle.

      Sil

Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.