AKAN ZAMAN

Kişisel blog, akan zamandaki yaşam izlerinden derlenen özgün içerikler; hikaye, şiir, anı, gözlem, yorum, sitem, alınan dersler olarak yansır gün yüzüne.

Perşembe, Mayıs 11, 2017

Çimenlerin gövdesindeki gözyaşlarım


Çimenler ve Ben

Ağlamak istiyorum,
Yüzükoyun çimlere yatarak.

Gözyaşlarım anlatsın istiyorum,
Çimlere dertlerimi.
Arada bir uzatıp ellerimi,
Okşamak istiyorum çimleri;
Ancak onlar anlar beni.

Aksın gözyaşlarım toprağa,
Kana, kana;
Çeksinler bir nefeste beni,
Çimlerin bedeni.
Sormazlar çünkü nedeni,
Ben de salarım kucaklarına kendimi.
10-05-2017-2125
Halil Gönül
Görsel:Pixabay.com

5 yorum :

  1. valla ne güzel olur ben de bizim maçka parkına gideyim deneyim :)

    YanıtlaSil
  2. Çimden ziyade sevdiğim birine sarılarak ağlamak daha iyi olurdu sanki.Kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba sevgili +Daha Mutlu Yaşam.
      Teşekkür ederim. Haklısınız elbette. :)

      Sil

Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.