Salı, Mayıs 09, 2017

İnsanoğlu Yok Olacak mı?

Haydaaa!

Garip gelmeye başladı insanlar,
Yeni vardım farkına.
Ölçtüm, tarttım
Olmadı;

Ne kantar çekti,
Ne de metre, kahrını.
Bir bakayım dedim,
Çevirdim sayfaları;
Okudum okuyacağımı.
“Yok etmiş meğer,
Kendinden öncekileri
Ve
Kendisi gibi olmayanları.”

Fısıldadı zaman
Bunları.
Boş verdim hay huyları,
Düşündüm bir an o canları,

Varmış onların da canı cananı;
Farklılıkmış tek suçları.

Zamana baktım,
Zaman bana baktı;

Sıradaki? Dedim.
“Ellerini attı kendi boğazına,
Sonu gelecek yakında.”

Haydaaaaaaaaaa!


09-05-2017-1949

Halil Gönül

Görsel:Pixabay.com

8 yorum:

  1. İlk önce hastag işaretlerini etikette kullanmama tavsiyesi vereceğim.
    Zaman farklı insanları önce boğazına sarılıyor. Sonrasında ebedileştiriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba sevgili bahce perim, tavsiyeniz için teşekkür ederim. Dikkate alacağım ve düzelteceğim.

      Sil
  2. aman ya insanlar arızalı varlıklar işte düşünmemek lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba sevgili deeptone, sizin tavsiyenizi de dikkate alacağım. :)

      Sil
  3. Çok güzeldi gerçekten. Sonunda olacağı o galiba Halil bey.Düşüncenize, kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Sevgili +Ece Evren Hanım. Teşekkür ederim nazik yorumunuz için. Korkarım hızla yol alıyoruz. Bu insan dediğimiz canlı bu işi yapmış zaten öncesinde; kendinden öncekileri yok etmiş. :)
      Hoşça kalın.

      Sil
  4. Diğer canlı türleri yaşam şartları ortadan kalktıkça yok olmuşlar. İnsanın sonu da böyle olacaktır herhalde. Doğru bir tesbit.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, Sevgili +RABİA SERTELİ. Teşekkür ederim yorumunuz için. Hoşça kalın.

    YanıtlaSil

Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.