Perşembe, Mayıs 18, 2017

Zirveden aşağıya bir taş atmak

Taşın Sesi

Bazen çıkıp şöyle…
Koskoca dağın zirvesine,Oturup günlerce;
Yalnızca nefes almak,
Kendimi bulmak istiyorum
Kaybolduğum derinliklerimde.

Bir taş alıp,
Elimi ileriye uzatıp,
Bırakmak istiyorum sadece;
Kulak vererek içimdeki sese
Ulaşmak istiyorum;
Düştüğü dibe.
Umut ediyorum,
Dibi bulurum diye.
Dipler bitmez ki bende,
Ulaştığımda birine,
Gitmek gerek diğerine;
Ha bire, ha bire,
Gideceksin bitip tükenene.

Vaz geçtim dağlar,
En iyisi:
Siz kalın yerinizde,
Ben de kendi yerimde;
Hiç de uğraşmayayım gerisiyle,
Bakmak en iyisi ileriye.

11-05-2017-2326
Halil GÖNÜL
Görsel:Pixabay.com

6 yorum:

  1. Bazen hepimiz o derinliklerde kayboluyoruz sanıyorum.En iyisi akıp geçen zamanda sımsıkı sevgiyle sarılmak sevdiklerimize...
    Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, sevgili +sosyalmedyakafe com. Nazik ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim. Haklısınız, size katılıyorum. :) Hoşça ve sevgiyle kalın.

      Sil
  2. Hocam yine bam otelimize dokunmussunuz. Hayat zaten dipsiz bir kuyu değil mi? Bizlerde hergün hayatın dibini bulmak isteriz. Bunun için ugrasiriz. Buldugumuzda da zaten hayatımız son bulur. Yüreğimize saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba sevgili +Akilgenco. Teşekkür ederim nazik ziyaret ve güzel yorumunuz için. Sevgilerimle hoşça kalın.

      Sil
  3. hepimizin hassas noktasına değinmişsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, sevgili +Lerzan Kara. Nazik ziyaret ve yorumunuz için teşekkür ederim. Yalnız olmadığıma sevindim. :)
      Hoşça ve sevgiyle kalın.

      Sil

Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.