AKAN ZAMAN

Kişisel blog, akan zamandaki yaşam izlerinden derlenen özgün içerikler; hikaye, şiir, anı, gözlem, yorum, sitem, alınan dersler olarak yansır gün yüzüne.

Salı, Mart 28, 2017

Kendimizi mi kandırıyoruz şifrelerle?

"Gizli sandığımız şifreler."

"Hayatımız Şifre"

Eskiden pek bilinmezdi şifre,

Düşünülmezdi de;
Açıktı her şey
Ortalık yerde.
Güvenliydi herkes
Korkmazdı hiçbiri de.
Çağ değişti,
Güya
 Moderni;
Herkes saklar oldu her şeyi.
Keşfetti interneti,
Olması gerek gizli dendi
Aksi:
Çaldırabilirsin her şeyi.
İşte size çağdaşlık izlenimi.
Ben de yadırgıyorum düşüncelerimi,
Özlüyorum eskileri;
Sakın yadırgamayın bizleri,
Bizler zaten yadırgıyoruz “Güya moderni”
Gizler arasında sıkışan sizleri.
Güven vermeyen sözleri.
Böyledir görünürdeki yaşam izleri.
Bilinmeli dünya,
Ve
Oluşum izleri;
Herkesi ilgilendirmeli,
Başta seni ve beni.
Dikkatli kullanın şifreleri,
Kaybetmeyin bir şeyleri;
Her şeyi biliyorken birileri
Nasıl gizli?
Söylesin bana biri.

25-03-2017-2257
Halil Gönül
Görsel: Pixabay.com

2 yorum :

  1. Ne kadar modernlik o kadar şifre dolu hayatlar. Haklısınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ziyaretiniz ve yorumunuz için.

      Sil

Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.

Yerleşik reklamlardan, rahatsız oluyor musunuz? Sizi rahatsız eden hangisi veya hangileridir?