Salı, Ocak 11, 2022

Hapishane

hayat

İnsanın Hapishanesi

                Unutma Zafer, özgürlük insanın kafasının içindedir. İnsanın hapishanesi insanın kafasının içidir. Zafer, sana söylenebilecek fazla bir şeyim kalmadı artık.

Düşünebildiğim çok şeyi sana söyledim. Bu saatten sonra görünen o ki, durumun kötülüğüne rağmen kendine bırakmaktan başka elimden gelen yok. Ha bir son şey daha: ne fark ettim biliyor musun geçenlerde, dışarıdan etkili bir uyarım geldiğinde hemen ayağa kalkıyorsun her şeyi arkanda bırakıp uyaranın gösterdiği hedefe doğru hızla ilerliyorsun hiçbir şeye aldırmadan.

            Bu uyaranın türü önemli çünkü senin içinde kanayan yaralara seslenmesi. İşte bu nedenle içindeki yaralara çare olabilmen için ayağa kalkıp geleceğe dair hedefler belirleyip yılmadan o hedeflere koşturman gerekli. Hedeflere ulaşılır veya ulaşılmaz çok önemli değil ama önemli olan bir şey var o da çaba göstermendir. Zafer, bu durum yaşamın temel koşuludur.

            Bütün bildiğim yolları denedim sana durumunu yani durumumuzu anlatabilmek için. Ben görüyorum her şeyi ama sana anlatamıyorum bir türlü. İkimiz de bir beyni ve vücudu paylaştığımız için ayrılıp gitmek gibi bir seçeneğim de olmadığının bilincindeyim. Ne olursa olsun senin bu davranışının olası sonuçlarına birlikte katlanmak zorunda kalacağız.

            Sen şimdilik bir süre daha kendi yarattığın hapishanende kalacaksın anlaşılan durumlara göre. Seni bir daha bu konuda rahatsız etmeyeceğim ancak sanma ki seni de yalnız bırakacağım, her an seni takibe devam edeceğimi unutma sakın. Ne kadar saklarsan sakla ben senin yarın olarak seni sen kadar tanıyorum diyebilirim.

Devam edecek...
Görsel: H.G.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.