Salı, Mayıs 29, 2018

Sende Ne var, ne yok sende?

umut

Sende Ne var, ne yok sende?

Kahve yapıyordum
Kendime
Geçenlerde,
Aklıma çakılıverdi de
Kafa yordum üstünde
Epeyce bir süre;
Merak edeceksin şimdi,
Değil mi,
Sen de?

Umurunda değildir
Belki de!
Ama
Ben söyleyeceğim,
Yine de;
Aklım kalmasın
Sende.
Hani, olur da
Bir gün,
Ben düşersem
Yere,
Uzanır kalır da
Kalkamazsam bir türlü
Ayağa,
Hırsımı alamaz
Küfürler savursam
Sağa,
Sola
Ve
Sevmediğimi söylersem
Seni;
Bil ki
Tükenmişimdir,
Kimse fark etmesin diye
Kırıp, dökmektir
Gayem,
Her şeyi.
Ve
Dirilmektir
Gaye,
Kendimce:
Issız
Ve
Karanlık hiçliğimde;
Alma sakın ciddiye,
Kulaklarını tıka bütün söylediklerime;
Söyle!
O güzel gözlerine
De;
Görmesinler,
Beni
Ve
Kırılıp dökülenleri de!
Bu kadar
Havadisler
Ben de;
 Sende ne var, ne yok sende?

21.03.18
Halil Gönül

Görsel: Google Görseller

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.