Cuma, Şubat 03, 2017

DİLEK

DİLEK
ana, mezar, ölüm, kuzu, yas, göz yaşı, elem, hasret, ulaşmak, akan zaman, ben, şiir,
Ana

Bir haber aldım
İçim parçalandı.
Gittim, gittim
Geldim;
Oldum karada gelgit.
Bir Ana, kuzusunu kaybetmiş,
Olmuş deli divane.
Ulaşamıyor,
Yok;
Hiçbir çare.
Saplandı beynime
Bi çare;
Sordum kendime,
Nedir diye?
Uzaklardadır,
Uzaklaşırsın,
Hasretini duyarsın.
Adını hasret koyarsın,
Günü gelir ulaşırsın.
İstemezsin,
Gönlünde ölenler vardır;
Ne çare!
Biri var ki,
Yoktur hiçbir çare,
Adı ölümdür;
Eder insanı bi çare.
Yoktur uzayda bedeni,
Hissedemezsin teni;
Gönlündedir,
Kalbindedir,
Anılardadır
Doldurulamayan yeri.
Dokunamazsın,
En büyük acıdır.
Kurumuş  göz pınarlarındadır,
Dahası.
Kimseler yaşamasın,
Bu acıyı.
Bedeni tek cümle söyler,
Silinmiştir kelimeler.
Tekdir nidası;
Kabul olsun
Duası.
Halil GÖNÜL
03-02-2017

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.