Pazar, Şubat 19, 2017

Yorumlarda dikkat edilecek bir durumu fark ettim.

Yorum yaparken dikkat edelim lütfen.
Lütfen Dikkat!

"İlk Kez Yorum Yazarken Dikkat Edilecek Konular:"

başlığı altında Adnan Güney bey çok nazikçe anlatmış bu konuyu ve tehlikeyi. Ben de geçmiş zamanlarda bilmeden bu durumu, sayfasında gördüğüm bir arıza için, arıza uyarısı veren linki kopyalayıp yapıştırmıştım. Buradan özür diliyorum kendilerinden ve ilave olarak kendi sitemin yorumlarında fark ettiğim bir durumu eklemek istiyorum.
Yorumlarda link (url, Site linki) bırakılırsa Google bu bırakılan linkten dolayı " spam " işlemi yapıyor ve göstermeyip gizliyor o yorumu. ancak tesadüfi olarak dikkat edip onaylanırsa o uyarı, o zaman görünüyor. Ayrıca link bırakmaya gerek yok da zaten yorumlarda çünkü: Yorum yapan kişi görünüyor zaten.
Hoşça ve sağlıcakla kalın.

2 yorum:

  1. Bilmiyordum bu durumu, teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, çooook kişi de bilmiyor. Yaşamasaydım ben de öğrenemeyecektim belki de çünkü okuduğumu bile anlayamadığımı anladım yaşayınca.

      Sil

Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.