Cumartesi, Eylül 16, 2017

Reklam Seçimi nasıl Yapılır? Görsellerle anlatım-4/5

"Reklam seçimi"

Reklam Seçimi nasıl Yapılır? Görsellerle anlatım-3/5'in devamı...


İstenilen Reklamlar Sitemize Nasıl yönlendirilir? 

Yukarıda link verilen yazımda söz konusu olan konuları görsellerle destekleyerek yayınlamak istediğimi yazmıştım.


Görsel-10

"Görsel-10"
         Görsel-11

"Görsel-11"


Görsel-12

"Görsel-12"


Görsel-13

"Görsel-13"
Görsel-14

"Görsel-14"

Şu anda aynı yöntemle iki adet reklam için işlemlerimizi bitirmiş olduk. Siyah oklarla göstermiş olduğum her iki reklam da hem sarı yıldızlı hem de önemli olduğunu belirlediğimiz yıldızın yanındaki işaret sarıya dönüşmüş oldu.  Reklamlarınızın yayınını takip edebilirsiniz artık sitenizden. Bu işlemleri yapış sıranıza göre ve Google’a gelen talep durumuna göre size yönlendirecektir.

Burada bir şeyi daha belirtmek istiyorum ilave olarak. Bana göre önemli çünkü. Önemli olan şey şu bana göre.

Sizin postanıza gelen reklamlar, kısmen daha önce gezindiğiniz siteler dikkate alınarak sizin ilginizin ne yönde olduğunu Google çoook önceden belki de yıllar öncesinden tespit etmiş durumda. Bu bilgileri değerlendirerek sizin ilgilendiğiniz alanlar olarak değerlendirmiş olduğu için size yönlendirmiş oluyor.  😊

Bu durumu isterseniz değiştirmek veya pekiştirmek için, istediğiniz, sitenizde yayınlanmasını istediğiniz reklam türlerini internet ortamında gördüğünüz yerlerde tıklayarak hatta biraz da gezinerek ilginizi göstermiş olarak Google robotlarının daha fazla dikkatini çekmiş oluyorsunuz. 😊    Daha önce de yazdığım gibi, ben ziyaret ettiğim sitelerden reklamlarından en az birine tıklamadan çıkmıyorum, benim daha önce görmediğim ve hoşuma giden, aynı zamanda da benim sitemde yayınlanmasını düşündüğüm reklam varsa kaç tane olursa olsun tıklayarak tercihimi yani ilgili olduğumu Google Amcanın robotlarına duyurmuş oluyorum. 

Başka konularda pek anlaşabildiğimiz söylenemez ama Reklam konusunda hiç de anlaşmazlığa düştüğümüz olmadı neredeyse 2 aydır.  😊

Ben tık diyorum Google da şak diyor reklamı sallıyor benim siteye, anında görüntü anlayacağınız.  😊 Beni kırmamaya, incitmemeye çalışıyor; “Günah mı çıkartıyor yaptığı eziyetler için acaba” diye aklımdan geçmiyor da değil hani, siz ne dersiniz? 😊


4/5


                                                                                                                 12-09-2017

                                                                                                               Halil GÖNÜL 


Görsel: Halil GÖNÜL-Google Görseller


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.