Cuma, Ocak 27, 2023

Saffet ve Sadık-3

renk

Evini yakarım

            Saffet, anladı kendisine küfür etmediğimi. Asıl demek istediğimi anlamaya çalıştı. Kafasına takacak epeyce malzeme buldu demektir.

Bir süre daha kapanır eve okumak için, araştırmak için. Daha şimdiden bana sarkıntılık etmeye başladı bile: “Sende olan tüm kaynakları istiyorum, vermezsen evi yakarım, bilmiş ol! Ha ha ha!”

            Zoraki bir kahkaha da olsa güzeldi bu davranış. Yeniden doğacaktı küllerinden Saffet. “Yeter ki sen iste, bütün kitaplık emrine amadedir. Ben geldikçe getiririm, sen de geldikçe uğra da bize istediklerini seçmeye çalış. Geldiğinde yalnız gelme, olur mu? Sana bir uyarı, kafan estiği zaman değil, Cuma ya da cumartesi akşamı gel, sabahlarız sorun olmaz. Diğer günler gelirsen sana fazla yardımcı olamam. Anlaştık mı?”

            Gülüştük. “sen çalışıyor musun daha?” dedi. Şaşırmış gibiydi çalışmama. “meraklanma, anladım anladım” dedi. 

Devam edecek...
Görsel: hg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.