Perşembe, Ocak 07, 2021

Trump giller

Amerika

Trump giller ne yaptı?

             Trump gillere uğradım geçen hafta. İyiler gibiydiler ama için için kaynıyorlardı. Trump buharlaşacaktı neredeyse o derece kaynıyordu yani. Gerçi hepten su olmadığından kaynaması ve gaz olmasının dereceleri farklı farklıdır.

                Nitekim bizdeki gece yarısına denk gelen bir zamanda meclisi bastı haberlerini aldık Trump gillerin. Baydın -Joe Biden- vardı ya hani seçime giren. Trump’ı bi seksen uzatmıştı ya işte o Baydın’ın seçimleri kazandığının onanması olacaktı mecliste. O sebeple toplantıdalardı.

            Aneeeeeeeeeeey, bir anda anacık bubacık yerine döndü ortalık. Silah sesleri, davul zurna sesleri, bi de Amerikan mehteri sesi eşliğinde daldılar, engel mengel tanımadılar yahu.

            Nesi var bunun diyorsunuz değil mi siz? Yoksa ben gibi şaşıranlardan mısınız?

            Yok yok, ben fikrimi değiştirdim, hem şaşıranlardanım hem de “nesi var bunun” diyenlerdenim. Düşününce böle oldum yoksa düşünmeden önce şaşkındım. Eeee neresi orası, Amerika, Amerika. Dünyayı parmağında oynatan Amerika.

            Haaa! Bu işin altından ne çıkacak diye de merak etmeden yapamıyorum.

            Neyse, sadete gelelim.

            Nesi var bunun diye düşünmemin sebebi; alışkanlıktan galiba. Memlekette üç ihtilal görünce nesi var bunun deniyor Amerika’da olan ufacık bir şeye. Amerika eksiğini göstermek için yapmıştır o işi. Biraz daha sıkmayı düşünüyorlardır yasaları. Yalancıktan kandırmaca demokrasi kuşunun kanatlarındaki tüyleri çaktırmadan eksilteceklerdir uçamasın diye. Bu iş bundan açık nasıl gösterilir daha. Trump giller becerdi işte.

            Şaşırdım, hiç beklemediğim bir durumdu. İşin içinde bir senaryo olabilir diye düşünmeye başladım sonradan. Meclisi basıncaya kadar bu meclisi koruyan kuvvet yok mu ki? Yoksa masraftan kısmak için mi koruma kuvveti bulundurmuyorlar?

            Konuşma alanından meclise kadar insanlar uçarak mı geldiler acaba da özel kuvvetler hızlarına yetişemediler?

            Bi iş var bu işin altında! Trump ve Trump gilleri cezalandırmak için düzenlenmiş komplo olabilme ihtimali çok düşük görünüyor buradan.

            Her şey ne kadar kolaymış yeter ki istesin insanoğlu. İyi bir gazcı gerek yalnız. Gaz da kaliteli olacak öyle ucuz. teyyareden olmayacak. Damardan işleyecek.

            Elbette sosyal medyada sevinenler de var üzülenler de. Ben anlayamadım daha her ikisini de.

            Dünya dönüşünü değiştirmeli. İyi yönde dönmüyor. Eyyyyyyyyyyyyyyyyy dünya, aklını başına devşir. Gittiğin yön yön değil. Gittiğin yol da yol değil. Bu günlere geldin emme bundan sonra işin zor görünüyor. Bu insanolar sana rahat vermeyecekler. Benden demesi, aklını başına devşir çark et ne tarafa çark edeceksen.

            İnsanolardan öğrenemediysen bu zamana kadar çalkalamayı bundan sonra öğreneceksin.  Birkaç defa çalkalayıver hafiften. Hani kutup değiştirme numaran var ya aha öyle bi şey dediğim.  Sen değiştir kutbunu o yandakiler bu yana bu yandakiler de o yana gitsinler. Bi süre dur öyle.

            Hadi ben gidiyom dünya, hoşça kal. Bizi unutma haaaaaaaaaa! Biz garibik. 😊

 Görsel: Google Görseller

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.