Pazar, Mayıs 03, 2020

Bebiş

Bebiş

Hoş geldin,
Hoş geldin bebiş,
Ver ellerini,
Yumuş yumuş narin ellerini,
Öpeyim.

İmreniyorum sana,
Başka da bir şey gelmez elimden;
Çok şey öğreneceğim senden:
Saflığından,
Saf renklerinden,
Bitmez tükenmez enerjinden,
Yılmaz kişiliğinden.
Ben de sen gibiydim bir zamanlar,
Çok, çook eskide kaldı sen gibi olanlar;
Renklerim karman çorman;
Ayırdı yok, iç içeler
Hiçbir şey çıkmıyor, tek düzeler.
Gördün mü bak,
Sen uğraşırken canla başla büyümek için,
Ben de uğraşıyorum sen gibi
Canla başla sen gibi olmak için, dönmek için bebekliğime.
Bil istiyorum, benimkisi boş,
Sen yılmadan daima koş,
Şimdiden ileridesin, büyüksün benden
İşte bu yüzden ver ellerini öpeyim,
Sana, kana kana doyup öyle gideyim.
17.10.18
Halil Gönül

Görsel: Google Görseller

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.