Salı, Ocak 02, 2018

Eni Boyu Ahlat Armudu

Ahlat Armudu

Anlamıyorsa yar seni
Gaz şişirdiğinde işkembeni,
Çıkarıp arada
Rahatlatsan da bedeni;
Bekleme başka
Hepsi bu kadardır;

Çare vardır,
Eğitmektir yüreğini,
Kabullenmektir gerçeği;
Beceremediğini.
Belli edemediğini sevgini
Ya da
Sevilemediğini.
Bilmek acı
Kabullenmek daha acı;
Yapsan da baş tacı,
Hepsi budur

Eni boyu ahlat ağacı.

Olmadan yenmez
Kekredir,
Dilini burar;
Olgunlaşırsa da
Ses çıkarır
Çiğnerken
Çatır, çutur.

Tadını almaya bak

Bekleme
Olacak diye armut.
Cibilliyeti farklıdır
Dalında dikeni vardır,
Dikkat et batmasın
Canını yaktırır.
Güle benzemez
Dikeni var diye;
Aldanma sen dikenine
Dikkat et yine de!

17.12.2017
Halil Gönül

Görsel: Google Görseller

8 yorum:

  1. Ne güzel anlatmışsınız. Kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Taşlısı hariç ahlat çok güzeldir. Bu sene pek bol bulup yedim. 😋
    Turşusu da şahanedir😊
    Ahlata kıymayın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bahce perim,
      Afiyet oLsun, yarASın.
      Hiç kıyarmıyız; baş tacı yaptım. BİZİM oralarda hep taşlısı olur. :)

      Sil
  3. kendilerini hiç görmedim ama pek sevimliymiş anlattığınıza göre, hoş taşlama olmuuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      HALBUKİ O KADAR uğraştım gizleMek için :) BEN DE GÖRMÜYORUM ARTIK UZUN BİR SÜREDİR: :)

      Sil

Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.