Pazartesi, Ocak 22, 2018

Erkekler Ağlamaz Derler

Sır aramızda

ağlamak ayıp

"erkekler ağlamaz"
derler.


İnadına 

ağladım
bu gece
hıçkıra hıçkıra,

boşaltmak istedim
ne varsa
içimde,
yetmedi
zorladım
saldım
yine de yetmedi
fazlası gerekliydi
gözyaşının,
ah!
“bir bilsen”
diyesim var
ama
kime
yok ki
kendimden başka kimse;
kendim
dedim de
şaşırma;
o dediğim
o ben değilim
başka ben
o:
utanmadım
ilk kez
ağlamaktan
tek başıma
hıçkıra hıçkıra:
attım biraz,
içimdeki zehirleri
zift gibiydiler
damla
damla
zifiri karanlıkta:
kimseler duymadı
kapattım ağzımı
sıkı sıkı;
kimseler görmedi
beni,
benden başka:
çarem oldu
çaresizlik;
bir an
o
ve
bendik
akan yaşlarda:
kimseler bilmeyecek bunu
benden başka
sır olacak
aramızda;
ya ya ya
şa şa şa
gözyaşlarım çok yaşa;
unutma sakın

sır
aramızda:

duymayacak
kimse
başka.

03.01.2018
Halil gönül
Görsel: Google Görseller

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.