Cuma, Ağustos 03, 2018

Bana Ne?

"Yaşam"

Bana Ne!

Soran olursa diye,
“ne yaptın bu güne kadar?”
Cevap hazırladım
Aklımda;

“hiçbir şey,
Belki de çok şey;
Bilmiyorum!”
Çabaladım sadece
Var gücümle,
Bir şeyler geçti sandım elime;
Bir varmış,
Bir yokmuş oldular
Her seferinde.
Bir daha,
Bir daha, dedim kendime
Ve
Geldim bu günlere.
Yaşlanmak nedir?
Sormadım hiç
Kendime,
Çocuk hissettim
Kendimce
Büyüyemedim
Bir kere bile;
Hep oynadım
Yaşam ile
Yapmadım hiç
Hile,
Boğazımdan geçmedi
Bir lokma hırsızlık bile,
Aklıma gelirdi bazen
Sorardım kendime;
“Niye?” diye
Kulak verirdim
Vicdanımın sesine.
İşte,
Geldim bu günlere;
Her şey kaldı gerilerde;
“Ne olacaksa olsun
Bundan sonra,
Bana ne!”
Diyemiyorum,
Yine de.

08.02.2018
Halil Gönül
Görsel: Google Görseller

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.