Cuma, Ekim 02, 2020

Karışık!

ali_karisik

Karışık

            Bu aralar kafam allak bullak. Her şeye bir bahanesi var yaptırmamak için. 

        Bir şeyler karalamak için zorluyorum kendimi. Masanın başına geçip sandalyeye oturuyorum. Sen misin oturan. Daha sandalyeyi çekerken başlıyor bahaneler. Hava sıcak, ışık iyi değil… İnatla devam ediyorum. Azimliyim, mutlaka yazacağım iyi veya kötü.

            Klavyeye elimi atıyorum. Kelimeler savaşmaya başlıyor daha cümle kurulmadan. Şu kelime olmadı, bu kelime daha iyi, yok yok en iyisi cümleyi kısa tutmak. Mümkünse üç veya dört kelime…

            İsyanlardayım aylardır. Bu sefer başka. Daha önceleri de olurdu ama böylesi ilk oluyor. İlk olmasına ilk ama bana fena koyuyor. Kafa kafa olmaktan çıktı isyankâr asi bir delikanlı oturuyor tepemde sanki.

            Kafamın dediklerini anlamaya çalışıyorum kavga etmemek için ama nafile. Herkes kendi yoluna gidiyor.

Görsel: Google Görseller

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.