Perşembe, Ağustos 01, 2019

Bu yemek mutlaka yenilecek

Bu yemek mutlaka yenilecek

Başlasam zaman yetmeyecek
Başlamazsam içimde uhde kalacak

O kadar çok iş var ki kafamın içinde, yapılacak
Bazıları başlandığında bitecek
Bazıları eğilip bükülecek
Biraz kazıp dikilecek
Pişirilip yenecek
Örneğin, birkaç saat yol tepilecek
Eski bir dostla yemek yenilecek
Çocukluk ve gençlik yâd edilecek
Belki gülünecek, üzülünecek
Karar verdim bu yemek yenilecek
Ne kadar zaman geçerse geçsin
Bu yemeğe gidilecek ve yenilecek
Bir iş böylece silinecek.

26.07.19
Halil gönül


 Görsel: Google Görseller

2 yorum:

  1. Oh süper, Göksel’den ‘karar verdim’ şarkısı blog sahibine Fatoş’tan hediye edilecek ! ;)
    Dinlediniz mi? Dinlenecek :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili fatoş, çok teşekkür ederim. tam da ifade etmek istediğim şey. daha önce dinlememiştim, dinledim hemen. Çok hoş. Terar teşekkür ederim. :)
      "Puslu puslu duruyordum uslu uslu yaşıyordum
      Açıklarda yüzmenin tam zamanı şimdi
      Hep bir sebep buluyordum uzaktan seyrediyordum
      Ne varsa…"

      Sil

Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.