Cuma, Ağustos 23, 2019

Güncelerden-Sigarayı bıraktım

06.08.19
            -Sigarayı bıraktım, teşekkür ederim.
            İnanamadığından aptallaştı bir anda, ağzı bir karış açıldı, yerinde olmayan azı dişlerinin boşlukları görünüyordu. Dile kolaydı yarım asır sigara tiryakisi olacaksın ve gelip yarım asır sonra adamın karşısına dikilip aptal yerine koyar gibi teşekkür edeceksin sigarayı bıraktım ben diye de basacaksın havanı, kabul edilir şey değildi. Adama bir şeyler olmazsa iyidir.

            Cıvık bu haldeyken robot gibi, Velesbit girdi devreye Cıvık’ın kulağından tutup eğilerek” duydun mu duydun mu?”
            Cıvık kulağını kurtardı Velesbit’ten.  “duyduk oğlum herhalde duyduk. Peki, anlayabildik mi acaba?” parmaklarını şıklatarak oynamaya başladı kendi etrafında dönerek.  Arada suratına şaplatıyordu.  Sesini duyanlar da başına kötü hal geldiğini düşünüp endişelenmeye başladılar.
            Anladım ki her şey böyle ulu orta söylenmemeli. Baksana arkadaşların başına gelenlere. İnanmıyor adamlar, bırak inanmamayı kafayı yediğimi düşünüyorlar.
            -Sen bıraktın mı şimdi bu mereti?
            -eveeeet, bırakamaz mıyım yani?
-elbette bırakırsın bırakmaya da, kaç yıldır içiyorsun?
-en az elli yıl.
-silip attın yani elli yılı, öyle mi? Bir anda bitti mi yani aşkınız?
-silip attım, kesinlikle silip attım. Kolay oldu benim için.
-pek sinsi yalnız. Bırakacak gibi görünmüyor. Kırk bin numarası var sanki. Kendini kıymete bindirmesini iyi biliyor ama bana sökmeyecek bu sefer. Kararım kesindir, pabuç bırakmayacağım daha. Karım bundan daha inatçıydı onu bile hallettim, değil ki bunu.
-at bakalım havanı at, yakında görüşürüz.
İlan bile verdi gazetelere dost düşman duysun diye.
-06.08.2019 -18.00'dan itibaren sigarayı bıraktım. "Bırakıyorum" dedim bıraktım. Hepsi bu kadar. Beni unutması en az 10 senesini alacak çünkü 50 yıllık mutlu, mutsuz beraberliğimiz oldu. Dostça ayrıldık, arkamdan koşuyor ama artık yüz vermeyeceğim. Bir daha eli elime değmeyecek. Elveda ey sevgili. :)

Kimsenin umurunda olmadı anlaşılan, ne arayanı oldu ne soranı. Ölmüşüm de ağlayanım yok diye sızlandı bir süre ama sigarayı yenmek istemesi güç veriyordu kendisine. Bakalım görelim ne göreceksek, üç gün daha fazla yaşayarak.
Görsel: Google Görseller

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.