Çarşamba, Ağustos 21, 2019

Kolay hayat


Emek emek dokuduğum –veya dokuduğumu sandığım- ömür boktan bir şey olup çıktı sonunda. Gelinen noktada, ne olacak bundan sonra? diyorum, tıs bile çıkmıyor ağızdan. Ne yapılabilir diyorum, hiçbir şey gelmiyor aklıma. Aklıma gelmeyince de ne söyleyebiliyorum ne de yazabiliyorum.

Sahi, ne yapılabilir?  Görünürde yatıp ölmekten başka hiçbir şey, ya da bekleyeceksin ölmeyi. “ulan, bu zamana kadar emek çekmemiz ölmeye yatmak için miydi gönüllü, gönüllü?”
Olmaz, kabul edilebilirliğin sınırları içinde değil bu durum. Eğer bu durumu kabul etmek gerekiyorsa bundan sonraki zaman için hiçbir kural, değer yoktur. Ucu kime dokunur nereye uzanır, nasıl batar çıkar gerisini Allah bilir. 
-Ne kolay değil mi hayat?
 -Allah bilir!

Görsel: Google Görseller

2 yorum:

  1. Bloğunuzu yeni keşfettim, takibe aldım. İspanyol ve Japon seçkisi yorumlarım ilginizi çekebilir.

    YanıtlaSil

Hoş geldiniz.
İlginiz için teşekkür ederim.